Followers

Monday, May 30, 2011

♥Fashion Icon Saya♥

♥hazwani zahari & me♥


When people talking about fashion,kepala otak aku tidak akan lari ke tempat lain untuk mencari fashion icon dekat overseas nun jauh beribu batu dari Malaysia ataupun artis Malaysia yang pakai baju cap Zara,Guess dan segala bagai yang langsung tidak mampu dibeli oleh aku selaku pelajar berbajet kecil ini.Selaku pelajar berbajet kecil,aku hanya mampu membeli barangan keluaran cap ayam sahaja,sedih sungguh penderitaan patik ini.Tapi apakah yang dapat mengembirakan patik untuk mengupdate fashion patik??Adakah anda tahu??dan sememangnye anda tidak tahu kerana HAZWANI ZAHARI adalah rahsiaya.Di bawah ini saya selitkan gambar gorgeous beliau untuk pembuka tirai entry kali ini.

♥HAZWANI ZAHARI♥

This is Hazwani Zahari adik kepada Hamizah Zahari dan selaku anak kepada Encik Zahari kita serta merangkap bini kepada Muhammad Al-Hakimi dan jika tidak salah hari ini adalah anniversary mereka yang ke-(Tak Tahu) kerana saya belum sempat menyiasat semasa menulis blog ini( T__T).To all the stalker,jika anda tidak mengenali beliau pasti anda akan menyangka pelajar Asasi Law UITM ini adalah sombong,bejet cun dan segala bagai kata-kata kesat yang boleh diucapkan oleh mulut yang macam celaka but actually she is nice person and once you know her,u olls pasti akan sayang beliau ketat-ketat seperti mana saya menyayangi beliau rapat-rapat.Saya lah selaku anak melayu yang merosakkan bahasa melayu dengan bahasa yang entah apa-apa.*terasa sedikit malu di siut*

First,apa yang menarik tentang beliau adalah skinny jeans and white shirt beliau,look this jika anda tidak percaya cakap saya~~

♥SKINNY JEANS&WHITE SHIRT 1♥



♥SKINNY JEANS&WHITE SHIRT 2♥


See,adakah anda telah percaya sekarang bahawasanya skinny jeans & white shirt tidak dapat lagi dipisahkan daripda Hazwani zahari even dia datang ke rumah saya sekaipun dia tidak akan meningalakan skinny jeans & white shirt beliau.Itulah yang saya suka mengenai fashion beliau tapi sayang paha saya terlalu besar untuk memakai skinny jeans dan perut saya terlalu besar untuk pakai white shirt tapi satu hari nanti saya akan mencubanye.Tak gitu cik Hazwani??heheheheheh.~~

Second,apa yang saya admire Cik Hazwani Zahari most adalah gaya shawl belit-belit beliau yang tersendiri dan boleh dikatakan beliau tidak rimas langsung serta beliau kelihatan begitu cantik dalam gaya-gaya shawl beliau.See this,antara gaya shawl beliau yang menarik minat saya..




And lastly apa yang saya suka tentang Hazwani Zahari adalah gincu merah beliau yang berjaya mengalahkan yuna.Look at this,look gorgeous right???

That's all about Hazwani Zahari and why i admire her most.Especially about her style and to end this post I wanna wish Hazwani Zahari And Muhammad Al-hakimi "Happy Anniversary" and hope both of you akan bahagia hingga ke akhir hayat.Amin~~To Al-hakimi jaga Hazwani zahari saya elok-elok sebelom saya terajang awak kuat-kuat.


♥hakimi & hazwani♥

1 comment:

Ina Asseri said...

hamboi hamboi hamboi~