Followers

Friday, May 27, 2011

#Kenangan Zaman Hingusan Saya#

This is first time i have an interest to update my Blog yang usang lagi bersawang ini,since i'm going back from Melaka Matriculation College.Actually almost a month i'm home but perasaan malas masih menguasai diri untuk mengupdate blog tapi entah kenapa pada tengah hari jumaat ini,Allah telah membuka pintu hati hambanya ini untuk bercerita tentang perkembangan terbaru saya ini.First of all,i'll start with my hobby lately,actually 2,3 hari ini saya sedang mengila mengupload gambar masa kecik2 dulu.Entah kenapa terasa diri ini sangat cute suatu ketika dahulu (ayat manusia perasan),tapi berbeza dengan sekarang.Saya bukan sekadar terasa diri ini cute tetapi semakin melebar seperti bola sepak.So,u olls dibawah ini saya sertakan sedikit gambar yang berjaya discan oleh saya untuk tontonan ramai..

Ini adalah gambar yang paling dirasakan cute berbanding dengan gambar lain kerana terlihat sedikit gaya seorang artis disitu
Gambar bersama ibunda yang tercinta iaitu Rohana Binti Muda.Jasa mu tidak akan aku lupakan.(Ayat tangkap jiwang)
#Love U mom#
Kelihatan mata sedikit juling dan keadaan duduk terkankang tapi segan silu kerana saya terlebih excited akibat first time dapat adik.Tapi sekarang budak kecik yang dulunye masih diriba ayah saya telah menjadi teman gusti setia saya.Itulah dinamakan Kecik-kecik cili padi bila dah besar jadi hantu(peribahasa apakah itu)
Last but not least gambar yang menobatkan saya sebagai golongan yang agak putih pada satu ketika dahulu dan ianya menjadi pujaan ramai.Tapi apakah daya,bila meningkat dewasa makhluk di dalam gambar ini telah tekeluar dari list orang2 putih dan masuk ke dalam list para manusia keling.Kesedihan mampu digambar dengan symbol ini.T__T
That all,apa yang mampu untuk dimerapu bagi entry kali ini.Banyak lagi gambar edisi Hingusan untuk di ceritakan tapi apakan daya masa sangat lah mencemburui kita selaku orang2 cantik Malaysia.To all yang ingin melihat edisi khas gambar2 hingusan.Sila bersabar,it will coming soon.See you on the next entry.Yeah!!!!!

No comments: