Followers

Thursday, June 2, 2011

Budak Baru Nak UP

Today Malaysia kecoh dengan cerita budak umur 14 tahun yang admit dia dah tak ada dara, she's not virgin anymore.Ramai blogger-blogger sebok published post pasal minah nie and i'm the one of them but aku takkan ambik gambar perempuan tu untuk di show off dalam blog nie kerana saya tidak berminat untuk mengaibkan beliau kerana beliau already malu besar kerana satu malaysia dah mengecam tindakan bodoh beliau itu.Dalam post beliau yang tip top itu beliau berkata sedemikian rupa seolah0olah muka beliau ada di tapak kaki.Here,saya selitkan kata-kata beliau untuk tontonan para-para stalker blog saya~~

Tujuan menyelitkan statement berani mati beliau di atas bukanlah tuk menghina atau menaibkan beliau tapi to all blogger,fikir dulu sebelum published post anda yang berunsur privacy kerana ianya boleh menjatuhkan maruah anda.As a human,kita memang tak perfect but please trying hard untuk sorok kelemahan anda sebagai seorang manusia especially untuk perempuan kerana satu hari nanti anda mungkin kan menajdi seorang ibu and adakah anda sanggup tengak anak2 anda jadi pompuan jalang.Ini bukan sekadar menasihati orang lain but untuk diri sendiri juga kerana saya juga adalah seorang wanita yang actually bukan la perfect sangat.Fikir-fikirkan lah and to all yang tengah mengutuk beliau,please stop it kerana kita tak dapat ape-ape pun, sebaliknye dia yang dapat pahala and then pahala tu akan cover dosa-dosa dia tu.Just let her go,budak baru nak up,memang macam ni la perangai beliau.(:





No comments: