Followers

Friday, July 1, 2011

Gilakk !!

Salam sayang to all of my stalker yang suka stalk blog saya yang awesome tak awesome ini :) Lately saya tersangatlah jarang menupdate blog yang sudak bersawang ini kerana saya takde benda yang awesome untuk diceritakan kepada anda tapi tonight i have one story yang cukup-2 awesome untuk diceritakan kepada anda (berapa kali nak 'awesome' la aku ni,almaklumlah baru pandai sebut 'awesome') iaitu kegilaan saya mengupdate status di facebook and sekarang ni benda tu dah menjadi tabiat.So let see,status yang berjaya diupdate untuk 2 minggu kebelakangan ini :)
  • Laki ni memang mata keranjang an,
    tak cukup satu, nak lagi satu,
    Tu baru yang couple so tak heran la lau yang kawen pasang sampai 4 :(
    **Mood Bengang
  • Waa,terasa gemok selepas berbuka :(
    Esok kene puasa lagi ni,
    Baru rasa kurus je and Pasti Abg PILOT sayang je ♥
  • Terasa nak beli Baju yang ada muke elmo,
    Tolong la takde orang nak bagi free ke :( ♥
  • Perut bertahanalah anda,
    petang karang an saya bagi la makan,
    Kan anda puasa hari nie >,<
  • Finally Siap dok kijoan budop skoloh,
    Nok tido plop esop kijo plop,
    Time nop mipi ko PILOT plok :) ♥
  • Serabut weyh dengar Ore sebut Midvalley nie,
    Teringat lalu ko Jate sumax 2,
    Bo la sebut,nanaoh telingo :(
  • Harap2 la aku larat nak beraerobik sambil berpuasa esok,
    jangan sakit otak tetiba sudah :) ♥
  • Alhamdulillah,kenyang jugak akhirnye perut nie..
    Esok puasa lagi ye perut sampai anda kurus :)
  • Jadi orang tak payah nak berlagak sangat,
    Ko ingat ko Puteri Raja ke,
    Ko yang add aku gila,bukan aku add ngko,
    Aku approve 2 dah kira bersyukur okeyh,
    Pegi mampos la ko :P
  • Sapa kata Workout time kita puasa tak boleh,
    Aku buat boleh je,nak kurus punye pasal,
    Hentem je la labu :)
  • Ya Allah,nasib baik lah KAU menahan nafsuku,
    Lau tidak meme kenyang la makan Tom Yam malam2 buto nie,
    Gemok mula lah esop,
    Syukur !! :)
  • Wahai Lemak yang awesome,
    tolong la blahh dari badan saya,
    Saya dah tak sanggup pelihara anda,
    Dah 19 tahun kte bersame,so nilah mase anda untuk berambus :( **Mood Merayu
  • Wow,kenyang perut suka hati :)
    Cukup sahaja makan untuk hari ini,
    esok kita makan lagi ok :)
  • Bagi mengelakkan perut berbunyi Krok..krok,
    Akibat lapar terlampau,
    Jom kita tidor :( **lapar like hell**
  • Macaroni Bakar sungguh yummy,
    Tapi apakan daya diet is more important,
    Sabar ye perot tunggu lagi 90 hari :(
  • Semalam aku mimpi couple dengan pilot,Syok abis la rasa nak lompat2 ,
    Nampaknye jodoh dgn pilot la tu,Jgn jeles la u olls,
    Nanti aku nak kawen dalam Kapal Terbang aku ajak Korang :P
    Tapi tambag sendiri2 ok **Mood Berbungga**
  • Saya tido dulu,cause nak mimpi kawen dengan pilot !!! ♥
  • Makcik-2 dekat tempat aerobik tu sungguh awesome sekali,
    aku yang muda ni kalah syiot !!
    Dorang golek lagi power,kalah mas idayu !! :)
Itu sahaja antara status yang berjaya dicopy melalui wall facebook tercinta,selebihnya sila refer sendiri okeyh !
Antara perkataan yang banyak di sebut dalam status-2 tersebut ialah PERUT,LEMAK,KURUS,DIET and the most important word ialah PILOT almaklumlan la saya kan cantik cute,berlagak la nak kawin dengan abg PILOT.Ececece,ada hati konon dorang pun tak hingin la sayang oihhh,jangan nak perasan.Word-2 yang berunsur mahu kurus itu disebut kerana saya dalam process mengecikkan apa yang patut kecik.

Now,tibalah masa yang paling best sekali iaitu status yang paling hot sampai ramai gila orang like.
????????
????
??
'_______'

Hari ni cukup 2 minggu saya berdiet
And i lost 4KG within 2 weeks,
Wow..sunggguh awesome,
Rasa macam nak terjun KB MALL je :P ♥

Itulah status yang menjadi kegilaan ramai untuk minggu ini.Of Course korang akan kata aku gila cause update pasal status tapi peduli hapa aku,aku tak kacau korang ok!! Lau rasa gatal mulut sangat nak kutuk,anda dipersilakan berambos kerana saya tak memerlukan KAKI STALK macam anda :)
Ok,that's all entry untuk kali ini,nanti rajin aku mengarut lagi kat sini ok :))
Untuk mencantikkan post ni, i put dis photo untuk tontonan umum.

1 comment:

inay azaki said...

my sweet honey star!!!lamo xjupo nge ja
mesti slim mlim ni n_n