Followers

Tuesday, July 12, 2011

Aku mahu itu,Aku mahu ini

Pistttt..Pistttt..Korang buat apa tu ha????Lau takde kerja moh kita sama mengadap laptop baca entry aku untuk hari yang suram ni cause aku teroverdos tido petang tadi dek kerana semalam kul 4.30 a.m baru tido dok layan cintan kat You Tube !!!! 3 2 1 cinta syok habis cause tak perlu nak pegi wayang or beli cd kerana You tube telah bermurah hati terhadap penganggur berbajet kecil seperti aku yang tak berkemampuan untuk kemana-mana panggung wayang ataupun kedai cd terkemuka kat Malaysia nie kerana jumlah wang yang aku ada tak sebanyak Ananda Krishnan**kene perli lagi beliau,cukup 3 kali memang blacklist la nombor maxis aku :) Terima kasih You tube di atas jasa baik ada !!!! Let's stop merapu kerana overdos merapu menjadikan otak anda tak sihat dan kuat :)

Actually entry kali ni bukan penting mana seperti entry-2 sebelum ini,dek kerana kepuasan melampau akhirnye entry ini berjaya dipublished oleh saya selaku minah gojes senget.Aku pasti korang tak sabar nak tau ape kebenda AKU MAHU ITU,AKU MAHU INI.Title entry ni membawa maksud tersirat kerana aku nak shortlist kat korang apa yang aku nak sepanjang tahun ni yang sampai sekarang tak dapat-2 dek kerana miskin terlampau bai.Almaklumlah,nama pun pengangur tegar,duk tunggu nak masuk U..Nanti PTPTN kasi wang memang aku nak shopping bagi habis la ;) **shopping sampai abis konon,nanti keluar BULETIN UTAMA seorang pelajar dijumpai mati akibat kelaparan terlampau dek kerana duit PTPTN dah licin.
Lupekan je la mimpi nak songlap duit PTPTN,nanti ada yang tak makan kot.

Let's im showing u olls list mende-menda yang aku dok mengidam sangat tu.Of course la benda pertama yang aku nak adalah ...Jeng!! Jeng !!.Jeng !!!
????????
-
-

DSLR of course,menda first yang aku nak.Da lame kot impi sebijik cam gini !!!



Fixie!!!Untuk kemudahan di Universiti nanti,Buat pe nak naik mot,keta segala.Basikal suda,tak payah nak payung minyak bagai.Kayuh je terus jalan.Yang ni memang tak payah fikir sangat cause my beloved mummu dah janji nak beli :)



Ipad :) 


I phone !! nak sangat,tak sanggup dah pakai N70 yang uzur berusia 6 tahun 2 !!!


External hard disc !!! untuk simpan gambar yang gojes & filem lucah ilmiah yang ada dalam laptop nie !!

And the last thing yang aku memang nak gila-2 macam nak mati adalah laptop baru.Tolong la takde sapa yang berbesar hati nak sponser ke????Abah !!! Ma !!! Tolong lah anak mu yang gila gajet ni !!
Mesti korang kate aku demand gila nak mati kan???actually bukan nak sangat pun tapi kalau dapat sedap gak boleh canang satu kampung aku ada DSLR,I PHONE, I PAD dan segala bagai lagi I yang ada kat dunia nie.

That's olls for entry kali ni,sapa rasa nak sponser apa yang aku nak tu boleh la bawak call aku maxis ke,celcom ke??memang 100 % akan dilayan.Di jamin punyalah !! Adios !!
-

1 comment:

sarah's suju house said...

dalim ~
bnyk teh ngidam ~
ckt2 sud0h lue ~
hahaahahah~