Followers

Sunday, July 10, 2011

Pengembaraan Upin &Ipin Part 1

Hye guys,miss all of u lol !!! **sambil melompat bagai anak kera Ungka.Korang selaku stalker berhormat blog aku ni mesti rindu nak dengar aku mencarut bercerita kisah hidup yang cukup awesome ni kan????Ecececececece,aku tahu mesti korang buat muka jijik gila sambil kata 'Weyhhh,minah songkla bila masa pulak aku pelahap nak baca blog usang ko ni !!!!' and dengan bangganye aku akan jawab 'WTF lah babi awak.
Okey,lets go straight and don't kona-2 from our topic.

Actually tujuan mengupdate blog untuk kali ini adalah untuk menceritakan betawa extremenye pengembaraan UPIN & IPIN versi Fatin Nasrina,Amirul Ejat & of course lah Miss very the gojes iaitu aku la,bukan ROZITA CHE WAN eks,ini kerana beliau tak sempat menyetai kami dalam pengembaraan ini kerana sebok melakonkan watak perempuan bunting mengandung dalam slot samarinda ANISSA.Mesti korang tertanya apekah maksud status yang baru sahaja diupdate dalam facebook beberapa minit tadi yang berbunyi ~~

Pengembaraan bersama Fatin Nasrina & Ustaz Amierul sungguh awesome,
mengahlahkan pengembaraan UPIN & IPIN :)
Atos adalah kenderaan kebangaan kami,
Bila dah kerja kita beli atos sebijik sorang ye :) **Mood Gelak guling2

Apakah kaitan FATIN NASRINA,USTAZ AMIERUL,SAYA dan juga ATOS tercinta????? dan tidak lupa juga kepada Abang station bas,Abang tesco and Abang pak guard kerana menceriakan lagi pengembaraan yang cukup malepetaka AWESOME ini.Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi sila tunggu for the next entry kerana beta mahu tidur dulu akibat keletihan melampau sepanjang pengembaraan ini.bagi tidak mengecewakan ramai pihak,saya selitkan gambar para pelakon yang menjayakan filem bangang hangat ini yang akan meletup seperti NASI AYAM POK HIM !!!
Antara pelakon gojes adalah seperti berikut :



♥FATIN NASRINA♥





♥amirul ejat♥




♥me & DAYAH♥

Tidak lupa yang turus menjayakan cerita ini untuk lebih jaya lagi iaitu wahai che???


♥Atos♥

Ps : Kepada sepupu dayah eman yang masak telor 6 jam tu,maaf gambar anda tidak berjaya di shortlist dalam senarai pelakon kerana gambar takde begitu juga kepada para mekanik kami IBA & EWE dan juga engineer USM yang tidak diketahui nama beliau akibat stress melampau :)

That's all untuk pendahuluan entry PENGEMBARAAN UPIN & IPIN untuk maklumat lanjut tunggu next entry okeyh!!!chill!!! =,='

No comments: