Followers

Thursday, July 21, 2011

Will Miss Fatin Nasrina Damn Much :(

Haloooooo!!! Anda sekalian para stalker terhormat :) Mesti rindu saya ketat-2 bukan???**perasan gila nak mati kan aku =,=".Setelah selesai berkabung selama seminggu akibat terkena sampuk Result UPU yang teramatlah dasyat finally aku kembali aktif untuk memebersihkan sawang-2 yang melekat dekat blog ni akibat terkejut melampau.Lama tak bising dekat korang kan soh baca blog aku yang happening nie ;P

Acually aku da banyak entry yang belum lagi berjaya dipublished untuk tontonan korang,tapi bawak-2 bersabar.Lambat lagi kot nak register degree Haram tercinta tu,so chill la dulu bai :) Sekarang ni aku still lagi dalam mood sedih kerana BFF tercinta meningalkan aku seorang diri di PASIR PUTEH tercinta ini.ATIN,jangan la pegi lama-2 KL tu,nanti ja rindu :( Dah la tak boleh skype macam selalu,sedih tahu!!!!


This is my lovely Atin,Sayang Atin ketat-ketat lah 

♥ You lah Atin

To Ayid Pakwe atin,jangan jeles ye kerana saya sayang dia lebih dari anda sayang atin :) Atin ni seperti yang korang suma sedia maklum adalah bff saya since sekolah rendah lagi.Walaupun kitaorang bukan satu sekolah rendah tapi kita orang kenal Time tusyen time tecik-2 dulu.Then.bila naik sekolah menengah tersatu sekolah la pulak iaitu sekolah tercinta SMK Kamil :) Jodoh kami tersangatlah panjang sampai Asasi/Matrik pun satu tempat tapi Tempat belajar lain-2 lah.But,sedihnya for degree kami ditempatkan di U yang berbeza oleh Pihak-2 tertttttttttteeeettttt...**tak mahu kata apa-2 hanya mampu senyum je :) But,pape pun jadi we olls still akan jadi kawan baik sampai bila-2.That's my promise to you lah Atin :)


Ps : Atin.jangan kembang eks cause aku terpuji lebih sikit kat sini :) Will miss you lah sepanjang anda kat KL nanti :( Ok, guys see you on the next enty >,<

No comments: