Followers

Friday, August 12, 2011

Bila I and Atin terencat :)

What's up korang :) Buat apa eks???ke korang tengah membongkang membuta kat atas katil sambil mimpi kawen dengan Abang pilot **pilot-pilot jangan nak mimpi sangat la eks cause aku yang punya !!! Aha,dengar macam suma pilot satu Malaysia ni aku yang punya je kan?? Bapak berlagak,pilot jeling aku pun tak mahu  =,='.Actually malam ni aku teruja sikit cause tak pernah-pernah tulis entry pukul 1 pagi ni,first time dorh rasa macam bapak teruja ** maaf saya sedikit jakun di situ,akibat dek kerana dilahirkan di pelusuk hutan and semua orang kat kawasan tu tidur awal,awek muda konon !! puih,geli kot :)

Ok,aku suka sangat lari topic bukan !! Omaigod,pasti korang sangat stress kerana follow blogger cacat otak  terencat ** so to u olls yang dah stress tu sila unfollow saya sebelum anda naik gila macam saya !! To u guys suma,entry ini sangat special dek kerana ianya dipublished di rumah atin **Bff tersayang .Hari ini of course tersangatlah AWESOME kerana dapat berbuka bersama atin **To atin,sayang anda ketat-ketatlah and of course pada Farid Latiff @ Ayid jalan jeles ok sebab malam ni ja nak tido peluk Atin ketat-ketat :)



Actually entry kali ini adalah berkaitan dengan gambar-2 comel kat atas tu :) comel tak kteorang ??? **bek korang cakap comel sebelum aku tale kepala korang :P just joke my dearest stalker. Ok,saperti yang aku already canang dekat satu kampung yang aku duk umah Atin hari ni :) seronok ok !! sumpah seronok gila !!
tu je yang aku nak cakap for entry kali ini.Bodoh tak aku ??? Sumpah korang kata aku gila kan ???Moh sini aku cerita kat korang aktiviti paling awesome yang aku buat bila duduk dengan Atin. Aktivi pertama yang paling menarik kteorang buat ari ni adalah MARATHON TIDO.Cukup Awesomo ok,sampai pukul 2 petang and of course kalau bakal mak mertua kteorang dapat tahu sumpah dia reject kami on the spot :) aha,bapak gila kan ??? malam berjaga,siang hari tido macam takde beza langsung dengan burung hantu **benar kata mak koi,Puan Rohana bahwasanya anak dia adalah species burung hantu !! Ok ma, for the first time anak mu ini bersetuju dengan statement mama yang bapak gila havoc tu .Tolong diam ma,nanti lau orang kampung tahu malu la den :) **tahu malu gak gua ni,ingat dah tak reti malu ;)

Move on ke aktiviti kedua kteorang buat bila bersama iaitu apa lagi kalau tak berphotoshoot bersama camera bajet pasar malam :) even camera bajet pasar malam,tapi lau tua dalam gamabr tu comel tetap gak gambar tu comel ok :) **bapak perasan gila nak mati,lau imam muda dengar pun comfirm dia pengsan on the spot ok :)
Antara gambar yang berjaya kami snap hari ini adalah seperti berikut and model tambahan turut sertai kami **credit ti Akim a.k.a adik Fatin kerana menyebok bersama..
-
-
-




Gamabar ini di rasakan paling cute akibat terjelir kekenyangan 
**credit to perut dah lidah 

Then,wanna introduced u olls akim yang super duper cute tu :)



Ok,maaf akim juga gila camera ;) bila nampak je camera comfirm tetiba jadi terencat !!!

Finally,aktiviti terakhir yang kteorang suka buat bersama of course la makan ok :) tapi maaf entry untuk makan tidak akan diselitkan di sini kerana i ada entry khas untuk chicken chop yang awesome itu :) bagi tak mengecewakan u olls saya selit sekeping gamabr dari entry makan-makan tu untuk mengshow off kepada korang i boleh makan chicken shop kul 12 malam ** sebab tu la gemok macam belon ok :)


Super delicious ok :) sumpah air liur korang dah meleleh bukan ???

That's all for malam ni,entry chicken chop tu akan menyusul esok or bila-2 i rasa rajin nak updatelah :) dadadadadaaaaaaaa . Sayang u olls ketat-2 lah couse sanggup stalk blog i sampai terbeliak biji mata =,= '

2 comments:

Fatin Nasrina said...

aduhhh ! syg ja jgk laa..lots of love..muuaxxx ! best kot ja ade kt umh,happening..sy suke ! :)

amranaiman said...

done follow u :D