Followers

Monday, August 8, 2011

Puasa yang yang yok !!!

Di tengah hari yang mulia ni takkala bumi Kelantan panans macam dekat Afrika,Aku NURLIZA BINTI MOHD AZAM yang baru selesai mandi untuk kali kedua tidak tahan godaan blog untuk di update sedangkan aku dah hapdate status berbau lucah gedik yang berbunyi  "Blog dah lame tak berhupdate :( last update 2 minggu yang lalu !!!
So,to all my followers nantikan kemunculan entry baru malam nanti :) " Actually memang hajat di hati nak update blog usang lagi di mamah labah-labah ni malam ni tapi akibat dek lama dah tak hapdate menatang ni aku mengambil keputusan untuk mengupdate beberapa entry yang dah basi pada hari ni.Korang mesti rindu aku kan ?? kan??? Ala,tak payah nak selindung sangat,Aku tahu orang super duper hot macam aku ni memang ramai benor yang rindu **statement bapak berlagak !!!

Ok,back to our main topic hari ini sebagai pembuka tirai setelah dua minggu tak di update !!! Saya selaku penulis blog ini ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua yang suka nak stalk blog aku nie.Sedar tak sedar dah 8 hari kita puasa and hope puasa kali ini lebih baik dari puasa tahun-tahun lepas.Yang mana suka makan/minum sorok-2 belakang KOPITIAM PASIR PUTEH tu jaga-2 lah eks,tak kena takpe lau terkena tangkap mati u olls.Kawe tokse masuk capur deh.



Pada orang kampung sekalian,mai chek nak habaq sikit na :) **belajar cakap utara cikit tak lama lagi nak dok PERLIS DAH !!! To all yang tak muka tak malu tu kan???? yang makan sorok-2 belakang bangunan tu kan !!! tak malu ke weh dekat budak kecik ??? Aku rasa la kan,budak kecik pun dah pandai puasa dorh,tak boleh puasa full satu hari,dorang puasa half day but korang yang dah besar berbulu **maaf berbau lucah sedikit tak reti-2 ke nak puasa ???memang lah orang tak nampak ko makan tapi ALLAH nampak dorh.Walaweh,reti malu la sikit doh,dah berbulu pun orang nak kena bagi duit lagi ke soh puasa !!
Tengok tak pasai-pasai chek jadi Ustazah tengah-2 hari buta nie.

That's all entry pembuka kata untuk menebus kesalahan tak mengupdate 2 minggu !! see u olls on the next entry beberapa jam lagi dek kerana aku nak perah otak untuk cari UBI **ungkapan bahasa indah !!Ingat apa cikgu BM pesan zaman sekolah dulu 

p/s : Pada yang minum air Marinda strawberry yang mengiurkan belakang kopitiam tu di harap berhenti melakukan perkara keji tersebut kerana FATIN NASRINA sedang memerhatikan kekejian anda itu :P Tidak lupa pada yang suka online faebook,sila hadkan pengonlinean anda kerana boleh kurus puasa **Paku dulang paku serpih mengata orang aku yang online terlebih-2 =,= "
Adios !!!


1 comment:

Fatin Nasrina said...

haaa..tao x pe..agk2 laa nk cri pot utk minm pon..ish3 ! jgn tiru aksi tu d bln yg mulia nie..hehe..