Followers

Tuesday, December 27, 2011

You call its love but i call its Chill :))

Hye guys!! miss u olls damn much!!Setelah sekian lama aku lari dari menulis blog akibat kecewa terlampau !! Finally Nurliza Azam kembali untuk menceriakan kembali blog yang usang lagi bersawang ni,pada yang rapat dengan aku pasti dorang akan tahu kenape aku berhenti menghupdate blog ni anda hari ni aku kembali dengan hati yang berbungga-bunga :) Bagi yang rindu aku teramat sangat,dalam entry kali ni aku selitkan gambar bajet cantik aku ;)) tolong jangan muntah atau bunuh diri sebab aku tahu aku memang comel :)) ** bapak perasan !!


Berbalik kepada cerita asal,kehidupan di UniMAP adalah Awesome tidak seperti ape yang aku fikir sebelum ni !! aku rasa dekat UniMap aku super duper famous ramai kawan berbanding kat Matrik dulu & kawan-kawan kat sini happening gila ok !! suma satu kepala,sampai korang rasa cuti midsem yang seminggu tu pun lama sangat sebab tak sabar nak jumpa kawan-kawan dekat U.Hahahaha,aku rasa ape yang aku tulis lari tajuk entry sebenar ;))

Ok,lets we start ape yang aku rasa malam ni !! aku rasa aku dah betol2 suka dia,ni bukan cerita main-main !!ni cerita betol ok,pade yang rapat dengan aku mesti dorang tahu yang aku ni selalu suka orang limit seminggu je,lepas tu memang aku suka orang lain lak la kan,tapi berbeza kali ni sebab aku rasa aku dah lebih 2 minggu suka dia & malam ni aku realize yang perasaan aku tak tipu.Even aku brutal dari segi luaran tapi hati aku tatap perempaun der !!

Aku suka tengok mamat ni,walaupun dia bukan boleh dikategorikan sebagai kacak tapi orang kate sweet tu tetap ada tau.Aku suka stail dia yang memang cerewet tu.Even orang kate aku gila sebab suka laki cerewet,tapi aku peduli ape sebab aku yang suka dia bukannya korang kan ?? so go to hell la nak kate ape pun.Kawan aku pernah kata "KALAU KITA IKHLAS SUKA ORANG TU,BERKEMUNGKINAN ORANG TU SUKA KITA GAK"sebab gerak hati tak pernah tipu kita !! tapi tu mungkin mitos semate-mate tiada kaitan dengan yang hidup ataupun mati !! Sebab aku tahu,aku tak cukup cantik untuk dia !! sapa nak orang gemok macam aku ni kan ??? so,simpan je la ape yang aku rasa tu dalam-2 sebab aku tahu aku takkan dapat dia :(

Give up is not good for your health but ape boleh buat,takkan perigi nak cari timba pulak kan ???oklah korang,mata pun dah ngantuk !! nak mentioned nama dia kat sini pun tak boleh,cuma yang boleh mentioned macamana aku boleh suka dia.Tapi bukan sekarang la sebab panjang cerita dia :)) nanti bila dah habis final kelas aku cerita ok ;)) Adios u olls !!

No comments: