Followers

Thursday, January 5, 2012

You call its love but i call its Chill Part 2

Hye guys :)) Rindu uolls stalk blog i tau so dengan bangganya setelah tamat Paper Computer Programming aku update blog untuk korang :) **Sambil dengar lagu A thousand years lagi tau !!! Actually takde ape pun nak tulis,gambar pun takde nak soh korang tonton !! Almaklumlah Perlis ni takde pape untuk ditayangkan tapi aku sangat suka Perlis sebab ada Mr.Tutttt !!  Seorang hamba Allah that i admire most !!!Hari tu aku janji nak cerita pasal hamba Allah tu kan ?? so,hari ni tanpa segan silu aku cerita kat korang.**Take note eks,aku mmg muka tak malu suma menda nak cerita kat blog but ni lah cara nak luahkan perasaan yang terbuku dalam jiwa,takde tempat lain dah !! Diary??? memang larat pun aku nk abiskan dakwat pen tulis diary !! Walaupun aku tahu blog ni tempat yang sangat umum untuk cerita hal dalam kain tapi aku rasa bukan dalam kain sangat pun !! k,back to our topic !!!



Nama hamba Allah tu harus dirahsiakan kerana tidak baik untuk kesihatan kalau nak cakap.Aku suka dia baru lagi,tapi adalah dalam satu bulan dah tapi kenal dah agak lama.Sebab aku suka dia ??? aku pun tak tahu kenapa sebab orang kata perasaan suka bukan boleh pakse2 bukan :) Seriously ok,aku suka dia sebab bagi aku dia COMEL ??? what the H**L comel !! hahahahaha :)) Walaupun dia agak diam sikit tapi aku suka ?? ko tahu kenapa ?? aku pun tak tahu dorh !!Tapi seriously kali ni aku cakap korang aku memang betol-2 suka dia walaupun aku tahu mungkin dia tak suka aku,aku bukannya cantik,bukannya hot & bukannya apa2.Tapi tak kesahlah orang nak kata ape tapi aku tetap suka dia!!!

Korang suma mesti  faham apa yang aku rasa bila admire orang,bila kita tengok dia flirt-2 dengan perempuan lain rasa nak sepak je kan ??? tapi apa boleh buat kan ?? dia bukan hak ko, so buat apa nak jeles kan ??? tapi wa kata kat lu,aku rasa hati ni remok dorh bila aku tengok dia flirt ngan sorang perempuan ni,dah la perempuan tu bapak hot gila !! tapi apekah daya SEBAB DIA BUKAN HAK AKU !! lantak dia la nak baik dengan perempuan mana pun kan ???

Antara perkara-perkara gila yang aku buat sejak aku suka dia nie !!!
1) Download suma lagu yang dia suka
2) Hari-hari stalk Facebook dia
3)Hari-hari dengar lagu dia suka (ulang sampai berpuluh-puluh kali )
4)Selalu Usha dia dari jauh mahupun dekat
5) YANG KE-5 RAHSIA !!kalau kata pecah la rahsia aku

Kalau lah dia baca blog ni,nak je aku kata kat dia aku suka ko sangat-2 weh !! walaupun aku tahu ko mungkin takkan suka aku !! tapi aku tak kisah ko tak suka aku asalkan ko tak benci aku !!!

But guys,just forget it sebab aku tahu sampai mati pun ko takkan suka balik weh !!biarlah aku dengan dunia fantasy aku dan ko dengan dunia reality ko !! Adios ~~~

4 comments:

keah said...

your classmate ?

Perempuan Desa said...

ja..hebat ah mu.. aku tak mahu suka kat dia dah...tp...pfft!.

MSDIHOT said...

untungla ade crush :)

leez Avira said...

@keah Tak sama sekali :)
@Perempuan Desa hahaha :)
@MSDIHOT takde maknenye :)