Followers

Saturday, June 30, 2012

Unimap Sem 2 : My Birthday

Hye guys !! Sekarang saya dah ada banyak masa nak cerita apa yang berlaku dekat Unimap sepanjang semester kedua yang baru berakhir 2 minggu lepas :) Actually banyak benda yang saya and the geng buat last sem sampai suma takde duit nak makan bila dah nak akhir sem.But,for me its fun bila ko boleh spend masa dengan kawan2 yang ko sayang kan ! Ok,first seminggu masuk je sem 2 birthday budak comel !Saya lagi kalau bukan aku kan,26 FEBRUARI 2012 !! Ini adalah surprise party yang paling teruk aku kena kalau nak dibandingkan masa dekat matrik dulu **Paling teruk pun maggi + mila ! Bau pun wangi takde lah busuk macam bau telur dengan tepung uh !! Dah la melekit,mak aih.Pukul 1 pagi bersiram,ko mampu ?? mampu ?? tak mampu bukan !



Ah,ambik ko !Kek secret orang sponser,mentang la mase tu PTPTipu on the way nak masuk kang mase tu.Suma dok bazir duit beli kek untuk aku :) Kepada master mind terbesar,Hakim & Kak Bie ,untung la birthday korang bulan 7 time cuti sem kang,kalau tak dah lama dapat serangan balas daripada aku kan.Pada kawan2 lain yang join tu terima kasih,jasa baik anda beli kek mahal ni amat dihargai :) Pada yang bagi hadiah terima kasih kerana menambah koleksi binatang peliharaan saya & hadiah yang bukan binatang pun dihargai gak !Actually aku tak berapa nak ingat sapa yang ada malam tu,yang pasti geng aku suma ada ah :) Ok,jomlah layan gambar yang ada 2 3 kerat nie.Yang lain tak tahu mana lost sebab aku bukan camera bergerak! 


My gurgurl :)



Muka manusia yang dikehendaki kerana over main tepung & telur :)

Ok,dah takde ape nak tulis..Adios !!

2 comments:

mukrimah nawir said...

o gila... kenapa muka wanted da ni.. o tidak aku x bersalah.. hahaha... but why my face look like that.. im a loser.. gila ah

Nurliza Azam said...

@mukrimah ahaks :) comel je ahhhh