Followers

Monday, July 9, 2012

Selamat Hari Tua Akem :)



Happy Birthday Akem :) May Allah Bless you !! Waaa,kau dah 20 tahun dah akem,so please stop main game sebab orang tua tak main game tau.Aku tulis entry ni untuk kau sebab aku tak tahu nak buat surprise apa dah kat kau =,=".Tu la,sapa suruh birthday time cuti sem,kang tak dapat mandi tepung and telur free,rugi tau Akem,bukan senang tau nak bermandi manda pukul 12 malam setahun sekali je datang ! hahahaha

At first masa study week hari tu,kiteorang ada lah terfikir nak buat video birthday untuk kau,tapi di sebabkan jadual gila tu kami tak sempat nak buat apa2 Akem.Kalau aku nak buat video tayang muka aku sorang,malu la aku.So,blog ni sebagai ganti kepada video tu !Maafkan kiteorang sebab birthday kau takde Secret Recipe,takde BBQ,takde Surprise dekat MCD ! Ni je aku mampu buat bagi pihak rakan-rakan yang lain.Ahaks :)Tapi jangan risau Akem,Secret Recipe & hadiah bakal kau terima nanti Sem 3 mungkin package dengan telur & tepung sekali lah.

Ok,taknak cakap panjang lebar pun Akem.Cuma nak cakap kat sini kau lah Sahabat aku dunia akhirat !! 
Seumur hidup,ni first time aku jumpa kawan yang memang tak pernah sakitkan hati aku walau sedikit pun.Tambah lagi kau sangat baik dan selalu tolong kiteorang kalau kami susah.Aku,Idham,Fida,Halim,Bella,Kak Bie,Yaya,Amzar & Adah seronok sangat kawan dengan kau dan kami takkan pernah rela hilang kawan macam kau.Siyes,gembira gila ada kawan macam kau and harap persahabatan kita semua takkan berakhir sampai bila-bila Akem ! Aku dah anggap kau macam adik-beradik aku sendiri.Aku mintak maaf kalau selama aku kawan dengan kau aku ada sakitkan hati kau especially masa trip pegi penang tu.Aku janji perkara macam tu takkan berulang lagi.Waaaa,takkan berulang lagi ?? Ayat purba gila bukan.hahahaha :)


Hahahaha :) maaf letak gambar ni dah takde gambar comel lain lagi yang aku boleh letak dekat blog ni.Ahak
Akhir kata daripada Aku Akem.Happy Birthday,Semoga kau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.Harap kau dapat result gempak for second sem sebab aku nampak kau usaha gigih gila.Satu lagi nak pesan,jangan selalu fikir negetif pasal diri sendiri sebab aku tau kau memang boleh berjaya.Nanti bila dah jadi Engineer Petronas jangan lupa aku and budak-2 nie.Ingat kau nak heret kiteorang kerja kat petronas sama.Hahahahahaha :) K,dah takde benda nak cakap cuma rasa gembira sebab jadi First person wish !! hahahaahahahahha !! Hope kau suka dengan entry ni.Tatatatatatatatatata 


P/s:Kepada U olls yang baca blog ni sila wish Akem,kejasama anda amat diperlukan.Ni link facebook beliau Abdul Hakim Bin Azir :) Jangan lupa wish reramia ok !

1 comment:

119th of 0509 said...

typo kat ayat last. bukan reramai ke?hahaha.