Followers

Thursday, January 3, 2013

Kisah 2013

Happy New Year everyone !! Finally dah 2013 tapi i'm still sweet 17 -,- " Poyo gilos bukan ?Dah lewat 3 hari pun masih lagi over. Ahaks ! Actually aku busy sangat dengan final exam yang mcam nak mati tu sampai new year tahun ni pun macam takde makne je sebab malam new year dok sebok buat latihan Discrete. Ni suma salah Perlis sebab tak ambik cuti time new year,tapi bagus gak sebabnya takde la aku melagho pergi Penang ke KL ke ? New Year tahu ni hanya mengadap lecture notes yang bertimbun tak habis baca. Hari ni baru selesai jawab paper Analog yang macam seronok sangat sampai suma pun keluar exam hall macam nak telan orang ! 3 paper dah berjaya ditumpaskan.Ada lagi 3 paper yang bakal aku hadap next week.Hari ni baru rasa macam boleh bernafas sikit sebab esok,lusa lusa takde paper.Pada sapa yang ada paper lagi esok tu especially Akem and yaya selamat menjawab la yea ! Ja dah tak sanggup dah !!

Ok,takde apa pun nak cakap actually ! saje dok melalut di petang yang dingin ni sambil nak bagi review pasal final sikit. Actually final sem ni takde lah teruk sangat macam sem lepas cuma paper BI tu rasa lah macam nak bakar je ! Gila kau,susah nak mati tambah pulak aku yang tak berapa nak bijak pandai sangat BI ni lagi lah rasa macam nak bunuh orang.First time selama setahun lebih duduk Unimap ni aku meniru dalam exam hall.Rasa macam diri ni tak berguna gila,paper analog tadi pun takde lah susah macam BI tu,at least analog tu aku boleh la hentam lagi walaupun tak tahu ape benda pun tulis.Tapi kalau nak dibandingkan 3 paper tu aku paling suka jawab discrete la sebab tu subject yang agak favorite gak lah.

Btw satu lagi tabiat buruk aku time nak masuk exam hall.Muntah sebelum masuk hall,tu agak menjadi tande tanya gak lah -,- Mungkin stress kot tapi tak tahu la,selama 3 sem ni asyik dok alami benda sama je.Pagi tadu pun sama,nasib baik ada keah tolong tepuk belakang.Selalu macam tu,asal nak exam paper yang banyak circuit je mesti aku jadi macam tu.Mungkin gak tabiat buruk kot tak pun aku ni spesis takleh tertekan kot.Tapi ape2 pun saya sentiasa sihat sahaja cuma time nak masuk hall je tak berapa nak sihat :) hik hik hik

Dah takde ape nak cakap dah ! nak tunjuk gambar meja study berselerak pun tak boleh sebab hari tu tepon terhempas sampai tanggal screen ! gila ganas kan aku ? biasa la,masa mengadung dulu mama nak anak lelaki kot tapi tiba2 terkeluang anak perempuan.Tu yang jadi perkasa tu.Ada 3 paper lagi yang bakal di tumpaskan ! Doakan aku ok :) Adios ! Selagi lagi Happy New Year ! Semoga tahun ni jadi lebih baik dari tahun2 sebelum ni !


Gambar berkurun ! daripada entry kosong baik letak gambar bajet comel sikit ** muntah darah !

No comments: