Followers

Wednesday, January 30, 2013

Cover Photo Cantik

Hye u olls sekalian :) lama tak i ollz menyepi ?? of course lah agak lama sebab diri ini baru balik dari berfoya-foya di Johor.Johor agak AWESOME jugak lah,makanan pun sedap2,tempat menarik pun banyak gak,tempat shopping tak payah cakap la,bagi orang jakun macam aku masuk JPO ( Johor Premium Outlet)
terus histeria ok ! banyak gila nak mati sale sampai aku rambang mata nak beli apa tapi sayang bajet tak banyak so beli ala kadar je la.Orang kata sekadar buat kenang-kenangan ! kenangan lah sangat sampai rasa tak nak balik :( pasal johor kita cerita next entry lah.Hari ni nak cerita pasal cover photo cantik gilos and boleh jugak kot kalau tepek dekat blog untuk buat Header blog ! ok,jom kita cuci mata tengok header yang makhluk Allah yang kreatif ni buat dekat aku.Makhluk Allah tu kene rahsia dulu sapa,baru la surprise cikit orks ?? ni lah cover photo yang beliau buat untuk aku.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


























Nah,telopong korang tengok kan ?? cantik oks ?? cantik bukan ! Kalau sapa cakap tak cantik boleh pergi terjun lombong dengan kadar segera sebab kau boleh dikelaskan dalam orang buta seni ! hak hak hak
At first,aku saje je bergurau dengan Syahmi ! Bagi tahu je la nama,senang sikit.Sebab nampak Syahmi dok buat cover photo untuk orang lain tiba2 tergerak hati pergi komen "Syahmi kalau kita nak jugak boleh ?"
Tup !tup ! tadi on9 Syahmi tagged cover photo ni.Masa tengok tu rasa nak guling-guling sebab cantik sangat.Rasa cover photo ni paling cantik dari yang lain sebab nama aku kan ?? Over kan aku ! hik hik hik 
Jom kita cuci mata tengok cover photo lain yang syahmi buat.





Cover photo ni macam sesuai untuk Hakim ! nama yang sama and gamer gak :)









Ni antara cover photo yang dibuat sendiri oleh Syahmi tau ! Kalau nak tengok lebih lagi sila pergi stalk facebook beliau atau mungkin blog tapi aku tak sure syahmi ni ada blog ke tak ?? so siapa yang rasa nak buat cover photo ke ? nak suh design header blog ke atau mungkin nak suh syahmi design apa-apa untuk korang sila refer sendiri pada beliau and buat rundingan sendiri sebab ja cantik dapat free je :) hik hik hik hik
ok,skunk jom aku tunjum sapa Syahmi ni ! jeng jeng jeng 


Ok ! this is Syahmi Sahjamal yang sungguh kreatif itu.Dia ni student Universiti Malaysia Terengganu.Dia bukan saya kreatif buat benda alah tu malah dia ni,photographer gak oih.Aku kenal dia ni sebab dia ni ex Matrik Melaka.Syahmi ni  kacak ok,reader2 suma jangan cair ok nanti tak pasal2 kene tempeleng dek awek dia kang.So,sapa rasa interest untuk buat cover photo ke,hape ke tapi bukan interest kat syahmi lah k! Boleh contact dia dekat Facebook dia Syahmi :) k,dah takde ape nak cakap dah ! happy Reading !

P/s kepada syami : Kalau dapat header blog pun best jugak ya :) hak hak hak ! orang dah bagi betis nak paha lah pulak ! memang dasar muka tak malu betol Nurliza Azam ini ! =,="

2 comments:

Farie Faraway said...

Cantik-cantik semua cover photo dia, tertarik pulak nak satu, hehe. :P

Iffah Nadiah said...

Nak satu .. hehe .